Ευτυχία. Ένα θέλω δρόμος!

Πόσο υπέροχο να νιώθεις ήρεμος! Ήρεμος! Με όλη την σημασία της λέξης! Όχι μόνος… Ήρεμος!

Να μην απασχολεί καμία σκέψη το μυαλό σου. Να μην το κουράζει κανένα πρόβλημα, κανένα άγχος.

Να νιώθεις ελεύθερος από κάθε τι. Να νιώθεις ελεύθερος ΜΕΣΑ στην αγκαλιά του άλλου. Να νιώθεις ελεύθερος μέσα στο σώμα σου! Να μην σε καταπιέζει κανένα συναίσθημα!

Πόσο όμορφο να ΜΠΟΡΕΙΣ να απολαύσεις την λάμψη του ήλιου. Το παιχνιδιάρικο χρώμα των ανθισμένων λουλουδιών. Χωρίς τίποτα να σε αποσπά από την τόσο όμορφη αίσθηση!

Να βγαίνεις από το σπίτι σου, όχι γιατί πρέπει να πας κάπου, αλλά γιατί ΘΕΣ απλά να βγεις και να νιώσεις την κάθε λεπτομέρια. Από την ζέστη του ήλιου μέχρι το αεράκι στο δέρμα σου.

Να μην νιώθεις κανένα κενό.

Να κοιτάζεις το σπίτι σου, το δωμάτιό σου, τον/την σύντροφό σου, τα παιδιά σου, τους φίλους σου, τα πάντα και να λες «Εδώ είμαι! Εδώ που έπρεπε να είμαι! Εδώ που ΘΕΛΩ να είμαι!»

«Θέλω να είμαι εδώ που είμαι και αγαπώ όσα έχω! Δεν μου λείπει απολύτως τίποτα! Και έτσι είμαι Ευτυχισμένος. Όχι γιατί δεν έχω προβλήματα, όχι γιατί δεν τρέχει ποτέ η μύτη μου και δεν πάω στο γιατρό, ούτε γιατί ποτέ δεν έχω αντιπαραθέσεις με τους ανθρώπους μου. Αλλά γιατί δεν θα άλλαζα για τίποτα και για κανέναν την ζωή που έχω!»

 

Δημοσιεύθηκε από

dimitrapyromali

Αποσπάσματα από μυθιστορήματα - νουβέλες που γράφω η ίδια. Κανένα απόσπασμα δεν μπορεί να αντιγραφεί - χρησιμοποιηθεί, χωρίς την συγκατάθεσή μου. (Η κοινοποίηση επιτρέπεται ευχαρίστως). Excerpts from novels (In Greek) I write myself. No passage can be copied - used without my consent. (Notification happily allowed). Ακόμη, δημοσίευση μικρών κειμένων από τις "καθημερινές" και γενικές μου εμπνεύσεις. Also, posts about my daily inspirations.

Σχολιάστε

