Μυρωδιά Καλοκαιριού.

Πλησιάζει το καλοκαίρι. Ο ήλιος χαρίζει την παρέα του όλο και πιο πολλές ώρες. Το κρύο μοιάζει να το έδιωξαν τα χελιδόνια, σαν ήρθαν. 

Βγαίνω έξω και παίρνω μια βαθιά ανάσα. Νιώθω το οξυγώνο να εισέρχεται στους πνεύμονές μου. Μια γλυκιά ανατριχίλλα λούζει το κορμί μου καθώς με αγγίζει το δροσερό αεράκι.

Μόλις ησυχάζει το αεράκι, νιώθω την ζεστασιά του ήλιου. Μαρτυράει πόσο λίγος καιρός έχει μείνει για το καλοκαίρι. Περπατάω στο δρόμο και νιώθω την μυρωδιά της θάλασσας. Και ας μην είναι κοντά μου. Μυρίζω το άρωμα της αντι-ηλιακής κρέμας και θέλω να παρατήσω ότι κάνω και να πάω στην παραλία. Ξέρω πως είναι νωρίς ακόμα για να βουτήξω στα καταγάλανα νερά.

Μυρίζει τόσο όμορφα όμως. Είναι τόσο γλυκιά η αίσθηση από την άμμο στα πόδια. Μπορώ να κάθομαι ώρες κάτω από τον ήλιο, με μόνο ως τον αστράγαλο τα πόδια μου στο δροσερό νερό της θάλασσας.

Δημοσιεύθηκε από

dimitrapyromali

Αποσπάσματα από μυθιστορήματα - νουβέλες που γράφω η ίδια. Κανένα απόσπασμα δεν μπορεί να αντιγραφεί - χρησιμοποιηθεί, χωρίς την συγκατάθεσή μου. (Η κοινοποίηση επιτρέπεται ευχαρίστως). Excerpts from novels (In Greek) I write myself. No passage can be copied - used without my consent. (Notification happily allowed). Ακόμη, δημοσίευση μικρών κειμένων από τις "καθημερινές" και γενικές μου εμπνεύσεις. Also, posts about my daily inspirations.

Σχολιάστε

