Έρωτά μου!

Καθόμασταν σε ένα πεζουλάκι. Εκεί, δίπλα στην καταγάλανη θάλασσα. Ήταν ζεστή ημέρα και ο ήλιος τόνιζε κάθε λεπτομέρεια στο πρόσωπό σου. Τόνιζε τις όμορφες γραμμές απ’το χαμόγελό σου. Δημιουργούσε ένα ουράνιο τόξο καθώς αντανακλούσε στα πράσινα σου μάτια! Με το ένα σου χέρι είχες μπλέξει τα δάχτυλά σου με τα δικά μου. Με το άλλο, μου χάιδευες τρυφερά τα μαλλιά. Μπορούσα να δω μέσα από το βλέμμα σου την ευτυχία που ένιωθες εκείνη τη στιγμή! Η καρδιά μου έμοιαζε να προσπαθεί να βγει μέσα από το στήθος μου!

Τα χείλη σου άγγιξαν τα δικά μου. Είχαν μία φλογερή αίσθηση, λες και έψαχναν καιρό να βρουν το ταίρι τους! Μία γλυκιά ανατριχίλα κάλυψε το κορμί μου και ένα καυτό δάκρυ ξέφυγε από τα βλέφαρά μου. Απομακρύνθηκες λίγο, ίσα, ίσα για να με κοιτάξεις μέσα στα μάτια και έπειτα, τα χείλη σου πλησίασαν και πάλι τα δικά μου.

Περπατήσαμε λίγο δίπλα στην θάλασσα. Το αεράκι είχε αρχίσει να διαπερνάει τα ρούχα μας, καθώς ήλιος έπεφτε στο κρεβάτι των χρωμάτων. Πέρασες το χέρι σου γύρω από την μέση μου και εγώ έγειρα το κεφάλι μου στον ώμο σου.

Η θάλασσα είχε αρχίσει να αγριεύει και ο αέρας να δυναμώνει. Πήγαμε μέχρι το αυτοκίνητο. Μου άνοιξες την πόρτα και έκατσα στην θέση του συνοδηγού. Πλησίασες το πρόσωπό σου στο δικό μου και το χέρι σου άγγιξε το μάγουλό μου. «Σε θέλω» μου ψιθύρισες. Το χέρι μου άγγιξε τον λαιμό σου και τα χείλη μας ενωθήκανε για ακόμη μία φορά. Μπήκες μέσα στο αυτοκίνητο, περνώντας τα πόδια σου ανάμεσα από τα δικά μου και έκλεισες την πόρτα. Ο χτύπος της καρδιάς μου, έμοιαζε να έχει γίνει ένας με τον χτύπο της δικής σου καρδιάς. Τα μάτια σου σχημάτιζαν φλόγες. Ήξερες και ήξερα, πως αυτό που υπήρχε ανάμεσά μας, θα κρατήσει. Και κράτησε! Και μέρα με τη μέρα, χρόνο με το χρόνο, γινόταν και πιο δυνατό. Γίνεται πιο δυνατό!

 

Δημοσιεύθηκε από

dimitrapyromali

Posts I create on my own, about inspirations from the daily life, responces to other blogs, "only greek", novels or part of novels (in greek) I write and photographs. I write texts, about the way we think and the way we act, as jumans.

Σχολιάστε

